Φιλοσοφία μαθήματος: Η προσέγγιση είναι μαθητοκεντρική, και περισσότερο εννοιολογική παρά διαδικαστική.
Στόχος είναι η εμπλοκή του μαθητή/φοιτητή κατά την διάρκεια του μαθήματος, αλλά και η άμεση εφαρμογή των όσων διδάσκεται.
Στόχος ακόμη είναι η έγκαιρη κάλυψη της ύλης, ώστε να μένει χρόνος για πλήρη επανάληψη κοντά στην περίοδο των εξετάσεων.
Εδικά στα μαθήματα που αφορούν φοιτητές σχολών πληροφορικής, γίνεται προσπάθεια να χρησιμοποιούμε(προαιρετικά) python, ειδικά στα μαθήματα των αλγορίθμων, ώστε η κατανόηση να είναι εις βάθος.
No teacher information found.
- Διαδρομή
- Σπουδές
- Συγγραφικό Έργο
- Εμπειρία
- Διαθεσιμότητα
Η διαδρομή μου
Παραδίδονται μαθήματα
– σε φοιτητές σχολών Πληροφορικής (ΗΜΜΥ, ΠΑΔΑ κ.λπ.) : *Διακριτά Μαθηματικά*, Μαθηματική Λογική, Στατιστική, Θεωρία Υπολογισμού, Αλγόριθμοι και πολυπλοκότητα, Στατιστική – Πιθανότητες
– σε φοιτητές του *ΕΑΠ*: ΠΛΗ 20, ΠΛΗ 30, ΠΛΗ 12, ΔΕΟ 13 (υποστήριξη καθ’όλη την δια΄ρκεια της χρονιάς – προετοιμασία εξετάσεων – επίλυση εργασιών)
– σε μαθητές ξενόγλωσσων σχολείων: IB, A Levels IGCSE, GCSE (διδασκαλία Μαθηματικών στα Αγγλικά),
– Ενδεικτικές σχολές: ΙΦΕ (Μαθηματικά και Λογική), ΠΑΔΑ, ΗΜΜΥ, Μαθηματικό Πάτρας, Μαθηματικό Αθήνας, ΣΕΜΦΕ, Τμήμα μηχανικών ΗΥ και Πληροφορικής.
– Κατατακτήριες εξετάσεις.
Γίνονται ειδικές τιμές σε group.
Σπουδές
Ειδικεύσεις
Αλγόριθμοι, Διακριτά Μαθηματικά, Θεωρία Υπολογισμού
Συγγραφικό έργο
Διαθεσιμότητα
Ημέρα | Ώρες |
---|
Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες:
- Ιδιαίτερα Μαθήματα
- Διδασκαλία σε γκρουπ
- Εκπόνηση εργασιών
- Θερινά μαθήματα
- Προσωπικές σημειώσεις